Wapen PNG.png
Lustrumcorona

2020 is helaas getroffen door het coronavirus. Vol goede moed gaan wij het Lustrumjaar in, maar of het virus dan al onder controle is, kan helaas nog niemand vertellen. Hier zijn wij ons dan ook volledig van bewust en wij doen er alles aan om het Lustrum optimaal te kunnen vieren.

We houden de richtlijnen van het RIVM scherp in de gaten, maar gaan er vanuit dat alle Lustrumactiviteiten gewoon door kunnen gaan. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen via lustrum@usr.nl. Houd ook onze sociale media in de gaten voor de laatste updates.

Onze

Visie

Mocht de situatie zich voordoen dat de zomerweek niet door kan gaan, dan zullen de geplande lustrumactiviteiten verplaatst worden. Mocht u verhinderd zijn op de nieuwe data dan kunt u de kosten van de verplaatste activiteiten teruggestort krijgen. Dit geldt ook voor de activiteiten die in de lustrummaand in november plaats zullen vinden.

Wanneer de situatie gedurende het lustrum zo is dat er wel activiteiten georganiseerd kunnen worden, maar op 1,5 meter afstand, zullen de zomerweek activiteiten en het buitenlandgala alsnog verplaatst worden en kunt u uw geld terugkrijgen als u op de nieuwe data niet kunt. Alleen voor de spaardersactiviteit (die zal plaatsvinden in mei/juni) en overige activiteiten in de lustrummaand zal dit niet gelden en is het mogelijk om de activiteit op 1.5 meter te organiseren.

Losse tickets kunnen natuurlijk altijd doorverkocht worden. Tickets zullen dus nooit weggegooid geld zijn en wij zetten alles op alles om het Lustrum onvergetelijk te kunnen gaan vieren.

Praktische Zaken

lustrum@usr.nl